Allmost down under!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jochem en Koen - WaarBenJij.nu Allmost down under!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jochem en Koen - WaarBenJij.nu

Allmost down under!!

Door: Jochemkoen

Blijf op de hoogte en volg Jochem en Koen

24 December 2012 | Nederland, Nijmegen

Een hele goede dag,

Wij, Jochem en Koen, gaan per 2 januari richting australië. Wij gaan backpacken en zullen jullie door middel van dit dagboek op de hoogte houden van de onze roadtrip. Wij gaan proberen zoveel mogelijk al onze leipe avonturen en bevindingen met jullie te delen. Ook zullen wij zekere sfeerimpressies aan jullie toonen, zodat jullie ook een beetje kunnen genieten (dat hopen we tenminste).

Met vriendelijke groet,
xje op je hoft,

Jochem en Koen (jochem wil altijd vooraan staan, vandaar)
Koen en Jochem (ik wil ook een keer vooraan, vandaar)

• 27 December 2012 - 21:29

Karlijn:

heren succes met de laatste dingentjes regelen. En het afscheid nemen van iedereen.
    Ik wens jullie heel veel plezier. Maar dat komt volgens mij wel goed

• 29 December 2012 - 16:58

Jos:

Zoooo Jochempje, me gelijk even aanmelden op jullie site. Kan ik je toch nog een beetje in de gaten houden, dat zal wel weer even wennen zijn de komende maanden dat je er niet bent op de zaak! Ik zie je in het voorjaar weer en ben erg benieuwd naar jullie avonturen, want die zul je vast en zeker meemaken!

Groeten Jos

p.s. pas op voor de kangoeroes!

• 30 December 2012 - 20:19

Dianne:

Ik wens jullie een fantastische tijd down under, geniet van alles wat je ervaart, tegen komt, en kom weer veilig terug! Dan drinken jullie in mei bij ons samen met Joost een borrel op al jullie avonturen!

• 31 December 2012 - 11:39

Mark En Marlie:

Eindelijk gaat jullie avontuur dan beginnen, geweldig! Ik denk dat jullie een fantastische onvergetelijke reis samen gaan maken. Jongens , geniet er met volle teugen van, wij gaan jullie hier zeker volgen. Pas goed op jezelf en op elkaar, maar dat is jullie zeker toevertrouwd!

groetjes van Mark en Marlie

• 02 Januari 2013 - 08:39

Caroline Van Ruitenbeek:

We wensen jullie een fantastische reis toe, met veel mooie nieuwe ervaringen en leuke mensen! Kom beide weer veilig thuis. Heel veel plezier. Caroline en Cees

• 03 Januari 2013 - 19:35

Ria En Henk :

nou jochem eindelijk was het dan zover . wij wensen jullie een fijne tijd daar . geniet er beide van een hele fijne tijd samen de groetjes van ons